Σύμφωνα με τους επιστήμονες, η ουρική αρθρίτιδα προκαλείται από την συσσώρευση μεγάλων ποσοτήτων ουρικού οξέος στο σώμα. Το ουρικό οξύ προέρχεται από την διάσπαση ουσιών που ονομάζονται πουρίνες. Οι πουρίνες υπάρχουν σε κάθε ιστό στο σώμα σας. Βρίσκονται επίσης σε πολλές τροφές, όπως το συκώτι, τα ξερά όσπρια και μπιζέλια, και στις αντζούγιες.
Κανονικά, το ουρικό οξύ διαλύεται στο αίμα. Διέρχεται μέσω των νεφρών και αποβάλλεται από το σώμα μέσω των ούρων.
Όμως, το ουρικό οξύ μπορεί να συσσωρεύεται στο αίμα, όταν:
  • Το σώμα αυξάνει την ποσότητα του ουρικού οξέος που παράγει.
  • Οι νεφροί δεν αποβάλουν αρκετό ουρικό οξύ.
  • Το άτομο καταναλώνει πάρα πολλά τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε πουρίνες.
Τα τρόφιμα που αντισταθμίζουν την δράση των πουρινών είναι:

Τα κεράσια και μούρα.

Είναι μεταξύ των κορυφαίων τροφίμων, που μειώνουν τα επίπεδα του ουρικού οξέος, εξαιτίας της υψηλής περιεκτικότητας σε βιοφλαβονοειδή, προανθοκυανιδίνες , καιανθοκυανίνες. Σε μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Arthritis Ρευματισμοί, οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι η κατανάλωση κερασιών μειώνουν τα επεισόδια ουρικής αρθρίτιδας σε ποσοστό κατά 35% σε άτομα με ουρική αρθρίτιδα.


Το ξίδι από μηλίτη.

Περιέχει μηλικό οξύ βοηθάει στην διάσπαση των κρυστάλλων του ουρικού οξέως ώστε να αποβάλλεται από το σώμα. Περιέχει επίσης αντιοξειδωτικές και αντι-φλεγμονώδεις ουσίες.

Ο χυμός λεμονιού.

Περιέχει βιταμίνη C και κιτρικό οξύ που διεγείρουν το σχηματισμό ανθρακικού ασβεστίου, έχοντας ως αποτέλεσμα τον έλεγχο τον φυσιολογικών επιπέδων του ουρικού οξέως. Είναι μια καλή ιδέα να προσθέσετε φρεσκοστυμμένο χυμό λεμονιού σε ένα ποτήρι νερό και να το πιείτε μετά τα γεύματα για να αποτρέψει τις επιθέσεις της ουρικής αρθρίτιδας.

Οι ελιές και έξτρα παρθένο ελαιόλαδο.

Θεωρούνται καλές εναλλακτικές λύσεις και είναι μεταξύ των τροφίμων που ελέγχουν τα επίπεδα του ουρικού οξέος, εξαιτίας της αντιοξειδωτικής βιταμίνης Ε που περιέχουν. Είναι καλύτερα να προσθέσετε το ελαιόλαδο στις σαλάτες, λαχανικά και ζυμαρικά ωμό πάντα , ενώ αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε το λάδι για βαθύ τηγάνισμα, ιδίως οι πάσχοντες από ουρική αρθρίτιδα να αποφεύγετε τα τηγανητά.

Τα καρύδια Βραζιλίας, τα φασόλια και όλα τα λαχανικά.

Πρέπει να προτιμώνται σαν διατροφή καθώς είναι πλούσια σε αντιφλεγμονώδεις ουσίες καθώς και σε φολικό οξύ και ξανθίνη τα οποία μειώνουν τα συμπτώματα της νόσου.
Αντιδράσεις:

Δημοσίευση σχολίου

test

 
Top