Νέα έρευνα. Αυτά τα φρούτα μειώνουν τις πιθανότητες εκδήλωσης διαβήτη. Πως πρέπει να τρώγονται.



Τελικά, τι είναι καλύτερο για την υγεία μας; Να τρώμε το φρούτο ολόκληρο ή να το στύβουμε και να πίνουμε τον χυμό του;
Επιστήμονες δίνουν απάντηση σε αυτό το ερώτημα, καθώς όπως προκύπτει παίζει σημαντικό ρόλο στην υγεία μας.
Η έρευνα των ειδικών εστιάζει στην πρόληψη του διαβήτη τύπου 2 και αποφαίνεται ότι η κατανάλωση ολόκληρου του φρούτου συντελεί σε σημαντική μείωση του κινδύνου νόσησης.
Οι ερευνητές παρατήρησαν ότι όσοι έτρωγαν κάθε εβδομάδα δύο ή περισσότερες μερίδες φρούτων, όπως μούρα, σταφύλια, σταφίδες, αχλάδια, μήλα και δαμάσκηνα είχαν κατά 23% μειωμένες πιθανότητες εκδήλωσης διαβήτη τύπου 2.
Αντιθέτως, η κατανάλωση φρουτοχυμού καθημερινά είχε το αντίθετο αποτέλεσμα, αυξάνοντας κατά 21% τις πιθανότητες διαβήτη.

Οι ερευνητές αποδίδουν το αποτέλεσμα στις απότομες αυξήσεις του σακχάρου του αίματος που προκαλεί η συγκέντρωση σακχάρων στον φρουτοχυμό.
Παλαιότερες μελέτες έχουν δείξει ότι όταν φρούτα τρώγονται ολόκληρα ο οργανισμός απορροφά καλύτερα το θρεπτικό περιεχόμενό τους, όπως οι φυτικές ίνες και τα αντιοξειδωτικά. Αλλά όταν τα φρούτα στύβονται για να γίνει ο χυμός κάποια από τα θρεπτικά συστατικά, όπως οι φυτικές ίνες χάνονται, ενώ τείνουμε να παίρνουμε και περισσότερες θερμίδες καθώς πίνουμε μεγαλύτερη ποσότητα απ’ αυτήν που θα καλούμασταν να μασήσουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια

test

Από το Blogger.